Söndag

Ännu en tidig morgon med korven. Att detta barn aldrig behöver sova! Gick och la oss vid 9 igår kväll, det mesta jag fått sova sammanhängande efter det är 2 timmar mellan 12 och 2 i övrigt har jag nog varit uppe upp emot 15 ggr. Tror de va igår vi tyckte han sov bättre efter all sjukdom... Bara vaknat ett par gånger per natt men de tog han igen med råge inatt de. Och upp halv 5. Men han är go och glad iallafall, busar och grejar. 


Vi har ledig helg, helt utan planer. Igår blev det lekpark, några timmar i trädgården och långpromenad i det helt underbara vädret. Bästa med att vara ledig det att inte ha massa måsten och planer, få komma ut på mina långa promenader och ja bara ta de som de kommer. Denna dagen kommer se likadan ut den med sen drar vi igång en ny vecka med jobb och vardag. Helgerna går alldeles för fort! Längtar redan till nästa lediga helg om 2 veckor och då ska jag ha ledigt 3 helger på raken som det ser ut nu. Tycker det är jobbhelg oftare än lediga helger så när man får 3 helger på raken sådär så hinner man verkligen känna sig ledig. 

Händer det nåt kul annars? Inte här iallafall, samma sak hela tiden. Ingen som har nåt kul att berätta? Nåt att se framemot? Jag längtar efter vår nu jag iallafall, eller ja de är vår nu men på riktigt. Varmt och skönt, tunna jackor och lätta skor. Vårmarknad... Solglasögon. Lätta skor och jackor på barnen. Ja allt det där. 👌👌👌 

Vi planerar sommarsemester också, bokat hotell i Göteborg så dit åker vi i juli. Gothia towers har vi bokat, vi ska gå på universum, Liseberg, alfons Åbergs kulturhus och jag tänker även se till att vi kommer iväg till New yorker såklart. Äta på den där goda buffén i Nordstan. Ska bli så kul att åka iväg med barnen sådär. Första gången vi kommer åka iväg och sova borta allihopa. Tror det kommer bli 3 bra dagar de där ☉ 

  



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0