Lördag

Snart slut på semestern. Vad fort don här 4 veckorna har gått.. Alltför för fort om ni frågar mej är inte alls redo att krypa i arbetskläderna och inte ha semester längre. Men mjukstartar med 3 dagars arbetsvecka. Har inget dagis till barnen i 2 veckor till så kommer bara jobba mina 75% jag har på schema resten av timmarna har jag till viss del jobbat ihop innan semestern så behöver inget extra dom här 2 veckorna. 


Sista helgen nu då. Inga planer alls. Borde typ ligga på stranden, sola och bada men näh inte med Oliwer nära vatten än. Alldeles för riskabelt håller oss på land borta från vatten. 😂 Fint väder är det iallafall så ska bara njuta och ta mina långa promenader som varje dag. 

I torsdag åkte jag iväg till Åmål, helt själv utan barn. Första gången på typ 100 veckor som jag gjorde nåt helt själv. Hämtade syrran och tog oss en runda, handlade och fynda. Härligt! 


Sne bild tydligen så böj på huvudet 😂 Allt detta för 200:- 👌 Har jag sagt vad jag älskar när man gör såna fynd?!

Igår packade vi ihop oss och åkte till Karlstad och Mariebergsskogen för att kolla på djur och leka. Underbart väder och lagom med folk så en bra dag. Avslutades med Wildes nya favorit Pizza hut. Deras buffé är ju så god 👌👌👌



Nu ska jag snart försöka komma igång här och få nåt gjort sen får det bli ut i solen. 🌞🌞🌞


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0