Birthday girl

Födelsedag igår, en fin dag. 🌸


Blev firad här hemma av min fina lilla familj, Emelie och Nova, min syster och hennes farbror och Ingela. Pappa och Ingela var även här på förmiddagen innan pappa skulle åka bort på jobb. 

Bjöd på en massa godsaker och hade gjort en alldeles förträffligt god marängtårta. Aldrig gjort det tidigare men det var absolut inte sista gången för den gick hem hos alla. 

Och så massa fina presenter på det. Man kunde nästan tro att jag fyllde jämnt igen så fina saker som jag fick.

Av hjärtat och barnen fick jag presentkort till Frölunda torg, rosor, en ugglekruka, bakbok och kakburk. 
Av min syster klippning och färg på Madeby. 
Av pappa och Ingela shoppingpengar till Göteborg och rosor. 
Av Emelie och Nova en påse godsaker och ljus. 
Av min faster med familj som var här i lördags så fick jag en sån där dryckeshållare i glas. 

Tack allihopa som var här och gjorde min födelsedag till en så bra dag ❤ Ni är guld! 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0