Nyårsafton 2016

Nyår blev en bra dag/kväll. Inte sådär wow men helt okej bra. Lämnade barn runt 4, hem och sminkade mej sen mot Åmål för att hämta upp syrran, Tom och Mossberg. Sen hemåt igen för att äta nyårs middag. Fisksoppa och hemmagjorda vitlöksbröd och till syrran serverades en lite starkare ostsoppa. Tror jag hade lyckats helt okej i köket trots att de är Friddes grej egentligen 👌 Tog oss några cider, nåt mousserande vin och gottade oss innan vi åkte ut till klubben för nyårsfest. Klockan gick fort, kom en del folk och snart blev det 12 slag med raketer och sådär. Sen var jag så himla seg så efter en stunds väntan på chauffören så bar det hemåt för både mej och dom som skulle till Åmål. Så skönt att sova! Står fast vid min åsikt att nyår är överskattat men hade en helt okej kväll med hjärtat och vänner. Tack för det ❤ 


Igår var det en ganska seg dag, vaknade tidigt och förflytta mig till soffan efter nån timme kom fridde ner med och vi kurade ihop oss och sov några timmar till på soffan innan barnen skulle hämtas. Mysig dag och lugn start på detta nya år. 

Och vet ni vad jag gör nu? Sitter i bilen i Karlstad och försöker fördriva tiden i väntan på att fridde opereras. Hoppas allt går bra, ska hämtas igen vid lunch tid. Jag har varit på bergvik ( Coop och ica öppet bara) nu väntar jag på att rusta ska öppna istället och vid 10 åker jag in till stan och spanar runt där. 


Tolvslaget och nyårsmiddag 🎆

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0