11 januari

Idag firar vi, Wilde fyller 6 år och har blivit stora killen. En omtänksam, fundersam och trotsig 6 åring beskriver han bra just för stunden. Dagen har fått tillbringats med att sitta hemma dock men nåt annat hade vi inte räknat med heller. Men paket och tacos har förhoppningsvis gjort dagen bra. Han har fått lego, vattenhögtalare, pengar, pysselböcker och lite annat smått. Tror han var rätt nöjd. 🎈🎁 


Vi firar även att magsjukan äntligen är över, 48 timmar har passerat. Jag har friskanmält till jobbet. Kläderna för dagis och jobb är redan framtagna och äntligen slut på sitta hemma. Men samtidigt känns de lite jaha ska man behöva ut i vardagen nu efter att ha tillbringat 1 vecka i en bubbla hemma? Känner mej folkskygg fast jag bara vill att de ska vara vardag igen.  

Förrsten har vi fått en liten drama Queen här i huset. Ni ska se Oliwer när han inte får som han vill. O hej vad vi kommer att få att göra med han om detta fortsätter. Slänger sej handlöst rakt bak så fort han inte får som han vill eller blir arg och så skriker han som bara den. Just nu skrattar vi i smyg men gissar att man inte gör det efter ett tag.  

Nu ska jag avrunda här och inta tv soffan. Farmen och Sveriges mästerkock ikväll, fin fint de. Och innan de ett avsnitt Saknad på cmore kanske? Om min andra hälft vill de med. Har ni sett Skam förresten? De har vi gjort alla 3 säsongerna på ett par dagar. Finns på SVT Play 👌


Här har vi dagens födelsedags kille, stora killen som bygger med sitt nya lego. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0