Fredag

Klockan 10 över 1 i natt kom Oliwer intassandes till oss. Lyfte upp han och la han på mitten på sängen och tänkte att han nog ville sova hos oss. Oliwer tänkte inte alls så, han var pigg och glad han. Skulle få med oss ner. Efter  45 minuter gav jag upp och klädde på mej så han inte skulle väcka alla. Tänkte att han somnar nog på soffan. Och ja de gjorde han.... Kvart i 5!!! Jisses känns som jag var på fest i natt men missade allt de roliga. Detta hoppas jag han inte gör om nåt mer. Förstår inte ens hur han orkat med denna dagen?! Enda han sovit är en kvart i bilen på väg hem från Karlstad förut. Tänkte nästan ställa in Karlstad så trött var jag men när jag tänkte till igen så insåg jag att jag ändå inte skulle få sova så lika bra att komma iväg. Så nu är alla julklappar fixade sånär som på ett par småsaker men de är ingen brådska. Och jag har fått kolla in New Yorker. Bästa som hänt i affärs väg helt klart. Såklart kom de med 2 små saker hem också. Goaste tröjan ever och en ny uggletopp 👌👌 Var helt klart effektiv iallafall på turen, Bergvik, välsviken, mitt i city, Ikea och Bergvik igen. Och en vitchoklad latte på subway och en tur på godis palatset fulländade turen. Åkte direkt vi släppt Wilde vid skolan strax innan 8 hemma igen 12. 


Nu fredagsmys, hjärtat fixar mat, idol final och Ack Värmland. Sen i säng och imorn blir det dop för Adrian. Borde fixa kläderna  och presenten inför imorn men jag orkar inte nåt mer idag så tar de imorn tror jag hinner de ändå. Håller tummarna för sömn inatt! Och en lagom sovmorgon typ till halv 8 skulle va perfekt då hinns allt med som jag hoppar idag. 



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0