Frammegården 29 juli

I lördags eftermiddag packade vi in oss i bilen och åkte mot Frammegården för att sova där. En grå dag med regn, man fick höstkänslor. Förväntansfulla klev vi in i huset och ville ha känslan. Och jo den fanns där. Inte som första gången långt ifrån men bättre än andra gången. Vi kände liksom att här är vi inte ensamma. Hände dock inte så mycket under kvällen. Mest känslan, lite ljud och sådär. Hade ouja board, emf mätare och Ghost radio och alla dom här gav tecken på att vi inte var ensamma. När syrran och Anton körde ouja board (jag vågade inte) fick dom samma svar där som Kevin som satt med ghost radion fick. Lite fränt. Men mer än då var de inte. Gänget som hade varit där natten innan oss hade skrivit i gästboken att dom åkte hem för dom inte var välkomna. Precis som vi kände då första gången vi var där och vi åkte hem mitt i natten. Denna gången fanns inget behov av att åka hem och jag somnade gott på en madrass på golvet. Hade inte hänt så mycket mer under natten heller. På morgonen sen fick jag äntligen dricka mitt morgonkaffe på denna fina gård, nåt jag gått miste om dom tidigare gångerna. Sen städade vi ihop och styrde hemöver igen. Bara 1 och halv månad kvar tills vi åker igen men då är vi ett stort gäng från jobbet som ska dit. Längtar och hoppas på att den kvällen ska bli mera skrämmande.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0