Ledig onsdag

Ledigt mitt i veckan, en ganska händelselös dag. Mest bara varit hemma, rensat och städat för ovanlighetens skulle. *Ironi* Känns som det enda jag gör när jag inte jobbar. Vi tog oss iallafall en tur ner till 45an förut, Wilde ville ha lotter och jag ville kika på utförsäljningen på affection. 


Imorgon är det jobbdags igen och 7 dagar på raken som väntar. Ingen vila och ingen ro. AO träff på det med imorgon. 

Till fredagen är det tänkt att det ska bli en sväng till hotellet men nu verkar det lite osäkert om det kommer bli av. Synd isf hade varit så himla kul. Men återstår att se hur det blir. Håller tummarna. 

Igår fick jag och barnen varsina paket på posten. Barnen fick sin leksaker, nerf zombiestrikes till Wilde och Babblarna Bobbo till Oliwer. Passande eftersom Oliwer oftast heter Bobbo när vi pratar med/om han :) Jag fick ett paket med goda dofter från Lyko. Så nöjd 👌👌👌

Och igår kväll när jag höll på att lägga Oliwer kom en snap att jag hade nåt i brevlådan. Bästa syster som varit här med en kaffe to go mugg med uggla på. Så söt! Och hur glad blir man inte för såna överraskningar? 

Nu är det förhoppningsvis snart mat sen blir det en kväll soffan. Favoriten Greys ikväll 👌👌👌 

Bra onsdag. 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0