Ullared

Klockan ringde 03.00. Göra mej iordning, fixade kaffe och mot Åmål för att plocka upp syrran och vidare mot det gula paradiset. Vi brukar vara ganska ensamma och stå parkerade vid kundvagnarna och "köa" innan öppning vid dörren eller nära dörren. Så var inte fallet igår kan jag lova 😂

Hade den nog snålaste ullareds budget någonsin. Men helt ärligt har jag aldrig varit så nöjd efter. Det blev inte dyrt, köpte allt jag ville och gjorde inga som helst onödiga inköp som bara blir liggandes sen eftersom jag fick tänka efter både 1 och 2 gånger om jag verkligen ville ha... behövde... Blev lite kläder och underkläder till mej och barnen, julklappar till dom flesta så har bara några få julklappar kvar att fixa senare. Lite inredning, gardiner, godsaker och doppresent. Lite tråkigt att en sak som jag absolut skulle ha var slut, labyrint sängkläder till Wilde men blev en order på babyland som fortfarande hade black friday så han kommer att få dom ändå. :) En bra dag med min syster, äntligen få umgås en hel dag 💕 Avslutade med utflykten till fun city som ni kan läsa om i inlägget under 👇

Cardiganen är en ny favorit, köptes i både grått och svart. Baslinnen i massor och ny plånbok 👌 Helt underbara skor med memory foam från skoboo som förhoppningsvis kommer vara super. 👌
Till barnen. Tomtekläder och mjukisar till Wilde. Oliwer fick 2 nya outfits. Alltså pingvin legginsen är ju bara så söta 😍
Och lite blandat. Snögubbar till barnen, en batteri lampa att ha i fönster i trappan där de inte finns nån bra möjlighet till el. En godis kalender till kalender tokiga Wilde. Och nya gardiner till vardagsrummet, en liten besvikelse att dom jag skulle ha egentligen hade blivit dubbelt så dyra sen sist så blev dom här istället men dom blir fina dom med 👌

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0