Måndag



Denna helgen gick lika fort som alla andra.. Började fredagen med en hemma dag, städ, tvätt och allt de där tråkiga men ett bra sätt att börja helgen på. Till kvällen  provade jag att göra en varm smörgåstårta. Riktigt gott de gör jag igen. Recept från Jennys matblogg. Kollade nya Beck filmen också, den var bra. 👍



Lördagen sen... Alltså sa jag att Oliwer hade börjat sova bättre? Blivit stabilare i humöret? Glöm de! Efter en natt med otroligt dålig sömn packade vi iallafall in oss i bilen för att åka ner till Åmål och gå på loppis med syrran. Vilket loppis! Fy va grinig jag blev, trångt och jävligt, totalt fullproppat. Säkert bra egentligen men efter att ha fått gliringar att vagn var inte så bra här, trångt med vagn här etc och folk som på allvar försökte hoppa över vagnen i dörröppningen, försökte trycka sig förbi, nästan vällte Wilde... Då va jag irriterad sen! Men lyckades göra ett par fynd, hade kunnat blivit mer om de inte hade vart så hysteriskt. 

Oliwer redo att åka. 

Fynd, 2 par nya shorts till Wilde för 15:- En lampfot och skärm för 20, Wilde fick skärmen till sitt rum och foten gjorde sig bra i köksfönstret. En nysydd dregglis till Oliwer med räv. Så söt! Och dagens klart bästa,  Molo raggarbils "converse" till Oliwer. 20:- för dom med. Sånt är ju bara så kul iallafall! 

Avslutade lördagen med Friddes goda mat, film och en lugn kväll. ♥

Söndagen var... Ja ännu en natt med dålig sömn, Oliwers humör... Sa jag att Wilde har 5 års trots med? Lovar jag är gråhårig under färgen.... Och dåligt jävla väder på det.. Trotsade skitvädret och gick 9 kilometer med vagnen. Lovar att jag svor över dålig(obefintlig) plogning ett x antal ggr. Men kändes gött när jag kom hem. Bingolotto och farmen final på de sen var helgen slut. 



Måndag och inleder denna dagen med samma som fredagen. Och avslutar den med ett pass på jobbet. Sen ska jag nog va ledig i 14 dagar har jag tänkt mej... Dumt att slita ut sig liksom... 😂



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0