Fredag



När man har så mycket att göra men inte får nåt gjort.... 

Jag har inte städat vare sej ute eller inne, inte handlat, inte varit på bolaget, inte handlat dekoration.. Skrev inköpslista igår först... Knappt planerat klart och ändå är det snart imorn.  

Jag har ont i huvudet, Oliwer är super grinig, Wilde vägrar att åka med till affärer för det är tråkigt.. 

Att städa idag är meningslöst för det syns inte ikväll ens. 

Känner att jag är helt med på banan just nu. Eller inte. Men imorn lär de bli oavsett, jag är skitnervös för att de ska bli pannkaka av allt. Regna ska de göra med. 

Känner hur hjärnan är kaos, är så trött i huvudet. Inga promenader på snart en vecka känns skit det med, behöver den stunden av lugn och ro + att det är nyttigt. 

Och vet ni vad jag gjorde igår då?! Körde på en bil... Alltså jag orkar inte! Gubben framför mej började att köra ut på 45an och jag rullade sakta efter men efter ett par meter så tvärstannar han och jag hinner inte bromsa tillräckligt så kör på hans dragkrok. Panik! Ser dock direkt att de inte syns nåt på hans bil men åker efter ändå.. Han kör och kör och jag funderar allvarligt varför stannar han inte jag körde ju på han? Tillslut stannar han iallafall och jag går ur och säger typ herregud jag körde på dej? Jaha gjorde du det? Ja denna bilen går så dåligt i motorn och stannar hela tiden så jag märkte de inte ens. Inga skador på varken hans bil eller min iallafall var ju i en fart av typ 5 kilometer i timmen så men ändå! Jag skulle bara snabbt till lindex och köpa en tröja till Oliwer när dom hade 30% igår. Den tröjan kunde ha blivit jävligt dyr! Men nu gick ju allt bra så och de var en jäkla tur jag hade passaten för goffen har både sämre bromsar och hade säkert blivit mer skadad. Förövrigt en väldigt trevlig gubbe men alltså om man inte märker att man blir påkörd?

Nej nu får jag försöka roa min sura son som skäller på mej. Och kanske försöka mej på att åtminstone i huvudet planera hur morgondagen ska bli. 




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0