Måndag morgon

När man skrivit ett långt inlägg och så stoppas appen. Så jädra irriterande!

Gör om gör mindre fick de bli, kan ju inte påstå att jag har nåt bättre för mej efter ännu en onödigt tidig morgon med korven. Kan inte säga att jag uppskattar att gå upp 1 timme och 45 minuter innan klockan ringer då jag tycker den ringer tidigt ändå. 04.nånting är lite för tidigt när man sen ska orka en hel dag på dagis känner jag och tycker det är bättre om han vaknar 05.nånting... Han är ju trött redan nu och ligger så gött här i mitt knä och tittar på tv.

Igår var vi på dop som sagt för lilla Wilton. Alltid lika trevligt och fint var det. Sabinas goda smörgåstårtor och massa andra godsaker. Barn som leker och vi kan umgås med vänner. En bra dag 💙

Hade skrivit betydligt mer från början men orkar inte skriva om allt i detalj så nu blir det ett nerbantat inlägg från mej men ett inlägg iallafall.

Sparkar igång jobbveckan med ett 7-16 pass. Annars en vecka utan några stora planer jag kommer ändå mer eller mindre på jobbet denna vecka jag. Är även julbord med jobbet denna veckan men jag och en arbetskamrat jobbar den kvällen flest skulle gå så vi gör en egen variant och hämtar maten på dagen och äter julbord tillsammans på jobbet sen på kvällen. Helt okej det med.

Ska passa på och mysa med korven nu när han är mysig och sen ska vi ta och väcka brorsan och göra oss redo för dagis och jobb.

Hoppas alla får en bra dag.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0