December 15 till december 16

Ibland ser jag det inte, ibland vill jag bara skita i det. Jag kommer förmodligen att få kämpa mot det resten av mitt liv. MEN så ser man det här och vet att det är värt vartenda jävla steg, varenda hålla lågt på kalorier på vardagar. Det är värt varje smörgås jag inte äter, varje godsaker jag säger nej till. Stenhårt hela veckorna mera fritt på helgerna, rätt eller fel men de funkar för mej. Så mycket mera värt att må bra, känns sig frisk och smidig. Dessutom är det farligt, det är en sjukdom. Bilderna före är tagna denna helgen för ett år sen. I januari fick jag mitt wake up call när min barnmorska inte skrev ut ppiller till mej pga av fetma. Just då ville jag bara grina, ringde min syster och frågade vart min fetma satt. Men samtidigt så bestämde jag mej för att sluta vara tjock. Eller jag är fortfarande tjock enligt bmi, överviktig och skulle behöva gå ner minst 3 kg till för att nå normalvikt. Men jag vill inte, jag är nöjd nu. Jag mår bra såhär. Jag slutade att gå ner i vikt i juni månad och sen dess har jag lyckats att hålla vikten och jag lovar mej själv att forstätta med det. Nu, nästa år och om 10 år. Aldrig mera tjock!


Kommentera
Postat av: emelie(mattsson)

Du är jättefin Sandra! Och du har gjort ett enormt bra jobb! <3

2016-12-04 @ 21:30:38
Postat av: Sandra

Du är så duktig❤️ Supersnygg❤️❤️

2016-12-06 @ 15:27:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0