Måndag



Ny vecka igen.. Känns som dagarna minst springer förbi. 

Veckan som varit har fyllts med promenader, knåpade ihop 5 långpromenader. Känns riktigt gött! En av dom ihop med Sandra, Stephanie och barnen i vagn. Wilde och cykeln på 1 resten ensam med Oliwer. Varit på jobbet och druckit kaffe, tillbringat en dag med Jessica och Liam i lekparken. Helgen har varit en lugn och go hemma helg utan några större händelser. 

Försöker hålla mej stenhårt till lågkalori diet, inga problem under veckorna med tyngre på helgen. Unnat mej både mat, kex&ost och en bit mörk choklad med cocos fyllning i helgen MEN inom ramen för mitt dagliga kalori intag. Ett jäkla räknande men världens bästa app hjälper till. Hade bra resultat förra helgen tror dock jag sumpade de redan förra helgen med så inte vågat ställa mej på vågen men känner ju verkligen skillnad och ser att nåt hänt också. Ringen fick jag dessutom på mej efter bara 5 dagar så det känns ju bara så bra! 

Veckan som väntar nu är rätt oplanerad och verkar inte bjuda på några värre höjdpunkter. 

Idag ska jag iväg och lämna en stor kasse kläder efter wilde som jag sålt. Tydligen inte bara Oliwer som växer som ogräs utan wilde passade på att göra ett ryck. Kunde rensa bort  massor av tröjor, massor av byxor och 3 jackor. Tur det fanns lite från sommarens rea och lite kläder efter William att plocka fram. :) Inte konstigt att han vaknat på natten gråtandes av växtvärk iallafall, borde nästan kunnat se ungen växa för 12 september köpte jag en jacka på barnloppisen och den passade perfekt då.... var förkort nu.. Det är typ 4 veckor bara? 

Efter vi vart och lämnat av kläderna  ska vi till Netto och shoppa loss till dopet. Verkar som dom ska ha alla redskap jag behöver för tårtorna. Och billigt med! Återstår att se om de ser bra ut bara :) 

👆👍👌

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0