90 dagar och ny vecka


90 dagar kvar.... Tiden står still fast ändå inte! Vill att det ska vara augusti nu har ingen lust att vänta alls längre. Har haft det lugnt med sammandragningar i flera dagar nu men den lyckan tog slut igår, ont och jobbigt hela dagen så var helt slut när jag kom hem från jobbet. Hade tänkt och gjort så mycket men blev inget med nåt. Samma visa idag, ont och spänt! Sovit alldeles för lite och känner mej inte alls på humör. Har dessutom sen igår eftermiddag haft skrattretande galet ont i överallt nedanför naveln typ höfter, rumpa, ryggslutet ja ni fattar kanske. Googlar man det ena + gravid = foglossning googlar man det andra + gravid = foglossning osv. Men alltså hur fort kan de komma? Orkar knappt gå, jämt gör stel och skum. Inte nåt så där panik ajaj ont utan mer ska jag skratta eller gråta ont? Hoppas det är nåt tillfälligt som träningsvärk av utebliven träning eller så för ja vägrar nåt annat än att de inte tillfälligt. 

Har fått äran (ironi jag hatar det) att få "tillbaka" halsbrännan mer och mer, omeprazol gör inte alls samma verkan längre även om det fortfarande lindrar. Borde fråga om det är okej att öka dosen? 

Ställde mig på vågen häromdagen med och den visar + 7 kg. Känns väldigt rimligt och inte för mycket, är väl mest mage faktiskt men den syns ju också så..  Några kilo tillgodo hade jag ju redan innan så det räcker med kilona från bebis, mage och vätska! :) 



Lite nytt har bebisen fått också som jag måste få visa upp. Från Vi föräldrar kom det ett underbart bäddset till spjälsäng med kronor. Helt underbart fint tyckte jag! Och på kappahl hade dom fått in den superfina Luftballongs bodyn från Newbie så jag passade på att använda kupongen från Allt för föräldrar och hämta ut den helt gratis.. Newbies kläder är så helt underbara, kom när wilde var liten och fanns bara upp till strl 68 då och med otroligt begränsat sortiment, wilde hade sammanlagt 3 plagg han medans bebisen kommer ha hur många som helst. Ska bli så kul sen när den lilla kommer så man kan få deras fina kläder i rosa eller blått med. 



Kanske återkommer senare idag med bilder från dagens kalas och wilde annars under helgen. 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0