Lördag


En heldag i Åmål idag, riktigt trevligt. Barnloppis på hagenberg ganska kass men hittade iallafall ett splitter nytt ofodrat regnställ för 100:-, en blixten ryggsäck och en lång tröja till mej. Dock ganska irriterande att inse att ryggsäcken hade varit namnad & dom hade målat över det och sen satt prislappen över. Så jävla fult gjort!!! Jag är så missnöjd men wilde är lika gla för den ändå han. Efter de tog vi en tur till handelshuset min favorit affär, dom hade utförsäljning på gummistövlar så ja köpte ett par ofodrade didriksson stövlar åt wilde. Lika bra att passa på liksom, vid kassan hade dom så fint bamsepapper så fick bli en födelsdags present ☺ Han älskar ju gummistövlar så lär ju bli glad för de. Sen åkte vi till min bror och lämnade av ett stort lass med grejer, blev bjudna på kaffe och kolla in hans lägenhet. Till sist avslutade vi turen hos min syster&tom som har passat Nova och Wilde. Lyckliga barn som härjat i lekparken, ätit massa godis och varit på leksaks affären. Bästa mostern i hela världen  de ♡ Ännu mera kaffe, hennes pappa&lillasyster var i stan med trevligt att träffa dom och sen så hittade jag mej min vinterjacka. Syrran hade köpt ny och skulle sälja sin didriksson och den satt ju perfekt så nu är vintern räddad :) Köpte faktiskt en skit snygg vinterjacka på köp o sälj häromdagen men hon som sålde den sa att de va L men visa sig vara XL så den vart ju alldeles för stor för mej så nu åker den ut där igen för tror ja kan få dubbelt så mycket som ja gav för den för köptes väldigt billigt och så kommer den att ha betalt för didriksson jackan istället. Man måste ju va smart :) 

Tack för idag allihopa en bra dag, nu får det bli myslördag med mina fina killar ♥

Ser ni vad irriterande?! Hänt en gång tidigare med att en person hade tejpat över en stor fläck på en tröja. Så illa!! 

Nu måste ja ju bara visa upp allt fint ja smygfota på handelshuset också haha. Typ min önskelista för jul ;) 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0