Fredag


Nu var det allt ett tag sen sist, har varken haft lust eller nåt att skriva om. Jobbat i ett sträck sen förra torsdagen och det känns för denna veckan har känts evighetslång.... Kort helg blir det med med bara en dag ledig eftersom jag ska jobba på valet nu på söndag. Men tar mej ledigt till tisdagen igen så det funkar ändå. :)

Vilket väder vi fått iallafall det är helt underbart men stundom blir de väl varmt åt mej. Jobbigt att tillbringa jobbdagarna helt genom svett och känna sig asäcklig, huh! Men ja gillar solen och värmen ändå så de så och då får de gå ändå! :) ☉👍

Just nu ligger ja på sängen och latar mej efter att ha vare på lindex en sväng. Hade wrapp presentkort att lösa in innan måndagen så då får man passa på men det var ingen rolig tur. Hittade massa fint att prova.... Jaha ja antingen är de för stort och sitter illa om jag tar min vanliga/gamla storlek och tar jag mindre sitter de minst lika illa men är egentligen rätt storlek men framhäver allt fult och ofint. Känns väldigt trist, och det faktum att de verkar omöjligt att gå ner mer trots att jag vissa dagar nästan svälter mej och går/rör på mig massor känns också ganska så värdelöst. Sitter fast på samma vikt som förra året och har bara lyckats gå ner 7.5 kg sen ja började. Det lilla jag fuskar borde inte ens märkas pga av allt slit däremellan men tydligen. Ja ja jag försöker ett tag till och hoppas på mera resultat.

Jaja kunde ja inte få nåt fint att ha på sig så finns det annat att unna sig så jag valde en duschcreme som luktar gott, maybelline baby lips med körsbärs doft och en kalas tshirt till wilde från rean. Väldigt kul att det äntligen kom nåt användbart i wrappen igen ja har saknat de.







Förresten fyllde vi i wildes pool igår och han var överlycklig.... Imorse var poolen tom igen, surt! Men så hade han sån tur att han fick en av Pia och Tomas. Världens snällaste grannar de så nu får det byggas och fyllas på nytt igen.


Bild från igår. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0