Lördag


Lördag idag och jag har jobbat dagen, 6 arbetsdagen på raken och några fler kvar att jobba. Sitter i soffan just nu, Wilde äter lördagsgodis och kollar på tv. Lördags mys ska man ha :) Hjärtat ska ut och roa sig ikväll, Wilde ska få sova i tid idag han. Och jag ska ha myskväll med Emelie. Laddat upp med grönsaker, dip och godis. Det var typ hundra år sen sist vi umgicks själva utan att barna är med. 

Håller tummarna för en sovmorgon eftersom jag jobbar kvällen imorn men nu har han gett pappan två stycken, varav en ända till halv 11!!! Vilket aldrig har hänt mej iallafall så nu har han nog sovit tillräckligt för att jaga upp mej 5 till morgonen. ;)  

Funderar på om jag ska förflytta mej till stora datorn och göra en order från apotea, en arbetskamrat tipsa om att dom hade väldigt bra priser och det måste jag hålla med om så ska nog sköta måndagens egentliga apoteks tur över datorn istället. Var en hel del jag skulle ha och kan man komma billigare undan så är det väldigt bra. Kolla in det ni med! Fri frakt med så inga extra avgifter eller så heller. 

Wilde med sina djur, dom ska vara med överallt! I sängen, soffan och på dagis. "Det är min familj" säger han. 






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0