Fin helg


Vilken bra helg det varit! Igår blev det ytterligare en sväng på marten, först jag, hjärtat och lillhjärtat sen skulle jag ta en promenad hem med vagnen men då sprang jag på pappa och Ingela och gick med dom en stund. Wilde fick en Pippi ballong av dom :) Efter vi hade sagt hejdå mötte vi upp Stephanie och Co. Och vi gick till tivolit och åkte lite karusell, Wilde var jämt överlycklig han :) 



Hem kom jag så småningom, fixade mat, fixade lite hemma och gjordes redo för kvällen. Wilde åkte till farbror Tommy han. Satt ute på altan en stund sen bar de av till david på förfest. Sen var det dags gör premiär tur i 64an med tjejerna. Härlig kväll var det och bilen gick bra, alltid kul med mina fina vänner i bilen och sandra fick jag träffa också :) och hann dessutom åka en sväng med bäste syster i limon med efter att våran bil blivit tom.  Jag gav upp vid 3 tiden  lite väl kallt ute frös om benen så det kändes som dom skulle värka sönder. Inte så skönt vill jag lova. Nästa gång blir det långkallsonger på eller vad heter de till tjej?! 



Idag har det varit en slappis dag, vi gick upp runt 11 nångång. Käkade frukost och myste i väntan på att Wilde skulle komma hem. Var ute en timme i eftermiddags så Wilde fick cykla liten och jag plockade och krattade lite ute. Nu har Wilde somnat och vi ska göra nachos och kolla på sons of anarchy, som jag saknar soa!! :) 

Deta kändes verkligen som det blev ett riktigt mosigt mobilinlägg, rörigt och jobbigt men så är det. Sa jag att jag saknade min dator eller?  

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0