Torsdag



Igår avslutades min 9-dagars med jobb, var i västra igår och det var länge sen sist. Det var en bra arbetsdag och jag fick en bra dos med motion. Avslutade dagen med lite arbetsplatsombuds jobb. Nät jag slutade vid två blev det en tur på stan i min ensamhet, wrappa lite på hemtex och kom därifrån med en påse som kostade mig 2:-. Var på torget och köpte nya blommor till trappan sen skulle Wilde hämtas på dagis. Vi åkte och köpte en blomma till hans farmor och åkte dit för att gratulera henne. När vi kom hem sen kom syrran hit och stannade ända till halv 10. :)


Idag tyckte Wilde vi skulle gå upp 7, jag höll väl jämt inte med då. Trött satt. Ledig idag, hjärtat är i Rättvik och inget dagis på torsdagar och fredagar så då tog jag en ledig dag. Det behövs allt, jag är lite sliten och dessutom finns en massa att göra här hemma som tex 50kg tvätt och annat lika roligt. Måste ner till biblioteket och lämna tillbaka en bok under dagen med. Huvudvärk vakna ja med också men det botas med pamol&kaffe. :) Imorn vankas ett pass 7-22,30 innan ja tar helgen, Wilde ska vara med syrran imorn han och det är han väldigt nöjd med :). Tackade nej till jobb i helgen och fick till svar att det gjorde jag rätt i för jag har jobba mycket och skulle ha det gott. Det är kul att höra :) och på tal om jobb är hela mitt minus borta nu. Sköööönt!! Nu satsar jag på +


Så här fint blev det iallafall på trappan med nya blommor, dom andra var jättefula och knappt levande längre så då får man byta ut. Känns lite höstiga kanske men jag tyckte det blev fint. :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0