Söndag

 
Söndag igen och helgen är snart slut, har varit en lugn, ledig och ganska händelselös helg. Laddar upp för nästa helg istället :)
 
Dagarna innan helgen har bara inneburit jobb och sen hemma tid.
 
Igår började dagen med tråkigheter, först vart jag väckt alldeles för tidigt på min efterlängtade sovmorgon, det efterföljdes av 15 maskiner tvätt och en omgång med gräsklipparen. Väntar man tills gräset är en meter högt kan jag lova att det blir bra jobbigt. Sen var det mat och mys innan hjärtat stack till garaget och jag&Wilde var till lekparken med Stephanie och Elias. Lika trevligt som vanligt men jisses vad kallt det blivit ute, måste köpa tunna vantar till Wilde idag eller imorn så han har för han var hur kall som helst om händerna stackarn.  
 
Idag var det min tur att gå upp, vi gick upp vid sju och änsålänge har det inte hänt så mycket mer än frukost. Planerna för dagen är inte många, en omgång med dammsugaren får det bli iallafall och sen tar vi nog en tur till lekparken idag med. Se om min cykel kan bli lagad idag med så ska vi ta en premiärtur med den, bara hoppas Wilde tycker om det :)
 
Imorn är det jobb igen, börjar dagen med att åka till Kila för ett 4 timmars pass sen blir det ett pass här i stan 16-22,30. Tisdag blir en ledig dag, ska till nya dagiset för samtal klockan halv 11 och till kvällen har jag demo så svårt att trycka in nåt jobb då. Har öven demo onsdag och torsdag, ska ligga i rejält denna veckan och jag satsar på 10000 :) Återstår att se i slutet av veckan om jag fixade det.
 
Nu blir det bilder efter denna törra tråkiga uppdateringen.
 




Igår såg det ut som det skulle bli ett riktigt oväder, men det kom bara några regndroppar här. Men riktigt snygg himmel var det och jag tyckte det blev läckra bilder. Fin kontraster mellan himmlen, solen i träden och mörkret på våran gård.
 

Dagens Wilde, mysungen :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0