Tisdag kväll

 
Är det bara min blogg som krånglar sen dom gjorde om? Kan inte logga in direkt från bloggen utan måste gå via startsidan för blogg.se. Kan heller inte läsa kommentarer utan att logga in först, får bara felmeddelande när jag försöker läsa från bloggen.
 
Idag har det iallafall jobbats fram till 14, hämtade plutten på dagis och for hem. När jag kom hem väntade en fin lapp, nybakat kaffebröd och färdig lagad mat i kylskåpet, tack hjärtat. :) Skyndade mej att sätta igång en maskin med tvätt och på med kaffet sen satte jag igång och riva i senaste leveransen av TW i väntan på att Jessica och kidsen skulle komma. När dom kom blev det fika och tjöt medans barnen lekte. När dom hade åkt hem var det bad och lite senare läggdags för Wilde och nu sitter jag här i lugn och ro. Ska inte göra nåt annat än att sitta i soffan och läsa hela kvällen. Härligt de. Men nu behöver tips på nya böcker att läsa, i stil med Camilla Läckberg och Anna Jansson. Nån som har nåt bra förslag? Dela gärna med dej isåfall :)
 
 
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0