Torsdag

 
Min andra lediga dag har tillbringats i ganska mycket stillhet, igår kväll kom en förkylning krypandes och jag känner mej inte alls hundra. Ont i huvud, hals och känner mej lite febrig fram och tillbaka. Jaja har varit frisk länge nu så lite förkylning står jag ut med. Dagen har iallafall varit trevlig, syster har varit här i flera timmar. Wilde var riktigt nöjd med det, moster är bra tycker han :) Nu ikväll har vi myst med god mat och film, svensk film efter Liza Marklunds böcker. Helt okej, jag gillar svenska kriminalare även om detta är vinklat ur journalist synvinkel.
 
Har förövrigt blivit tokigt förälskad i allt fint som finns på hm´s hemsida nu, höstkollektionen har kommit och jag vill SHOPPA!!! Hittat litegrann till mej och galet mycket till Wilde. Ska bara invänta klubbdag så blir det order, Wilde ska bland annat få bli ägare till en ny baseballjacka, set med Tigger, muddjeans och massa annat smått och gott. Jag ska bli ägare till en lång grå hood att ha till leggins i höst och en svart längre tröja.
 
Nu ska jag snart dra mej mot sängen, imorn ska det handlas och sen är dags att ladda för sista jobbhelgen innan semestern. Härligt!
 
 
 Set. Tröja+ByxaJackaJeansMössa
 
 
 
 
 
KlänningTröja
 
 
 
 
(Bilder lånade från HMs hemsida)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0