Tisdag

Uppe tidigt idag minsann, redan strax innan sex var det dags att vakna. Plutten somnade 17,30 igår kväll så när klockan var 6 ville ha gå upp. Jag förstår honom :) Helnöjd buse som fick komma över till våran säng och härja en sväng innan vi klev upp hela familjen.

Idag har det blivit en tur till Hörnan inplanerad och efter det blir det en sväng på stan med Emelie&Nova. Kanske en fika med? Är sugen på Domus fika jag :)

Nu blir det lite nya bilder, vagnen i verkligheten blandannat. :)










Världens goaste unge!


Provsmakar den nya ryggsäcken som kom igår :)

 

Kommentera
Postat av: Mli

Tack för en bra dag !!

Super nöjd med shoppingen ;)

Nu längtar vi bara tills på torsdag;)



Så go han är wilde ! Han är ett riktigt charmtroll :)



Och vagnen ,, hur fin är inte den !!!

Blev ännu mer sugen på att köpa efter att ha sett din :)

Och väskan , har varit lite tveksam till om jag verkligen behöver en sån men efter jag såg din och hur stor och bra den såg ut så bara MÅSTE jag ha en matchande sån !

2012-01-31 @ 20:48:41
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0