Nytt nytt nytt

Idag blev det en *host host* liten beställning från Jotex, hade redan sen tidigare kollat ut öglelängder till vardagsrummet och längder + metervara som Wilde ska ha i sitt rum. I förmiddags ramlade den in ett sms med 30% på alla gardiner innan 10/1. Happ happ inget att fundera på. Beställde 3 gånger öglelängder till vardagsrummet, längder, metervara och dörrkrok till Wildes rum och ett jättebadlakan som jag ska sy en storleken större badcape till Wilde av. Bara öglelängderna skulle ha gått lös på 900:- och nu fick jag allt detta för 1000:- istället. Helt okej om ni frågar mig ;)




 


Kommentera
Postat av: Mli

Kommer bli jätte fint i båda rummen :)



Nej det r inte alls lätt ,, jag har fastnat för 2 st som jag tycker om ,, en av dom är så klart den svarta med rosa detaljer och den andra heter cream nånting och är ja cream färgad med svart rutiga detaljer ^^



Tack börjar bli ganska nöjd;)



2012-01-09 @ 22:36:33
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0