Måndag

Igår var en bra söndag, lugnt och fint på förmiddagen. Gymmet med Emelie mitt på dagen och kvällen avslutades med mys, nachos och The girl with the dragon tattoo. Inte alls så bra som den svenska men den får iallafall godkänt.

Och nu har vi måndag igen, idag ska vi på 1 års kalas för Melina nu på förmiddagen och sen i kvällingen bär det av till kd för en TW kurs. Jag gråter för att jag missar familjen annorlunda ikväll :( Nån som vet när reprisen går?

Förresten är inte vädret helt underbart? Vårkänslor deluxe igår och solen ska kika fram sen med är det meningen. Ska ta med mej vagnen och ta promenad efter kalaset. Kan väl förvisso gå här hemma med men kan ni gissa hur trött jag är påatt gå på annelundsvägen? Lika bra att ta en sväng över stan och ner vid älven eller nåt sen istället så man får se nåt annat :)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0