Bildbomb- Julafton&Julklappar :)

 
Nu blir det bilder, massor med bilder!!
 
 
 
Och alla julklapparna då...
Disneys bilar från min faster m familj. Lastbil och böcker fick han från sin farmor&farfar.
 
Stor disneys bilar klocka från Moster. Kläder från mig.
 
Pyjamas från moster och pyjamas från mej.
 
Massor med disneys bilar och bamseklosspussel.
 
Film från mej, stoooor lastbil med last från moster.
 
Blandat från gammelmormor,mormor och morbror. Everlast mjukisset från moster.
 
Ännu mera från moster :) Inte så att hon skämmer bort Wilde inte ;)
 
Pengar och tavla från gammelmormor, mormor och morbror. En hel blandning med saker från fastrar * 3 och farbror. Det är lego duplo, disneys bilar, pengar m.m Var inte med när han öppna så vet inte exakt vad som kommer från vem.
 
2 stycken lackhyllor till rummet och lite annat smått&gott från Morfar&Ingela
 
 
Arbetsbyxor kommer från farbror Tommy m familj och tavlan fick han av moster dagen innan jul :)
 
Morgon julklapparna och stora eldrivna bilen från oss.
 
OJ så bortskämd han blivit denna julen vårat lilla hjärta. Tack allihopa!
 
Jag har ju också fått julklappar, jag är så himla nöjd fick bara jättebra saker!
 
 
Ja nu blev det minst sagt lite bilder, detta var våran jul det. Wilde har fullt upp med att leka med alla sina nya leksaker och jag sitter och funderar på om jag inte ska knalla iväg till lindex och handla lite för mitt presentkort? :)
 
 

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0