Just my luck?


Vet ni vad? Jag känner mej otroligt trött, less och stressad. Orättvisor,fel och folk stör mej. Huvuvärken/bihåleinflammationen är kvar och stör mej. Och Wilde är sjuk igen han, halv 5 imorse väcktes vi av ett litet ledset element. Tog tempen och visst hade han feber igen, stackars lilla hjärtat. Inget dagis för han men eftersom det är kvällsvecka har det tack vare våra arbetstider och mina braiga hjälpsamma arbetskamrater löst sig så vi klarar oss utan VAB både idag och imorn. Så hoppas vi att han är frisk och kan kan gå på dagis till torsdagen? Märks så väl på honom så fort han inte mår bra, gnäller&gråter mest hela tiden. Får knappt i han nån mat, sover dåligt.. :(

Och som om det inte är nog såhär så är min förbannade jävla bil trasig igen, just my luck? Den här dagen blev lite för mycket för mitt humör. 

Nu sover iallafall plutten, jag har fått i mej mat och fixat matlådor så nu ska jag bara slappa resten av kvällen, se om jag orkar vara vaken till Desperate. Sen hoppas jag på en lugn natt så jag är pigg och alert imorn. 



 

Kommentera
Postat av: Emelie

Men åh vilken dag :(

Då får lilleman krya på sig !!

Och du med, kanske dags att gå till doktorn istället och få antibiotika ?



2012-04-18 @ 20:09:25
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0