Tråk dag

Grått, tråkigt och inte mycket att göra. Vill ha fint höst och promenad väder. Jaja vi får väl stå ut med en tråk dag antar jag, imorn är det full fart hela dagen igen så.

Igår påbörjades projekt kartongerna i källaren, tänk om jag hade varit lite stor och tuff då hade jag kunnat fortsätta nu när jag inte har nåt att göra. Men spindelskräcken överväger för vem ska rädda mej när jag är ensam hemma om det kommer med en sån jävel upp? Nä får bli kvällens..

Imorn är det dags för babykul igen, hoppas på nåt kul pyssel =) Och på kvällen imorn har jag min första egna demo, huja! Både nervös och taggad, har suttit och skrivit lite på min presentation och hoppas på att sälja av bara tusan! :)


Wilde gör sitt bästa för att jag ska ha nåt att göra, plocka plocka.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0