Fart, fläkt och lite kaos

Idag har det gått i ett, i förmiddags skulle jag möta en tjej från köp och säljsidan och jag tog morgon promenaden och gick iväg i god tid för skuille ända handla och lite så. När jag kom ner till Domus får jag ett sms om att hon skulle bli en halvtimme sen. Jaja handlade det jag skulle och hem igen då, plockade och "packade" bilen och tillbaka till Netto och mötte tjejen. Ner till Åmål, lämna av ännu en grej från Köp och sälj sidan. Var till mormor, lämnade TW grejer, handlade på Eurocash, och träffade mamma en snabbis. Pjuh!

Lite smått kaos på Eurocash när vid stog i kassan, jag stog med Wilde i vagnen alldels vid korgarna på väg till kassan och gubben som stod framför skulle väl lite smidigt (??) slänga iväg sin korg istället för att be om hjälp eller sträcka lite på sig, så över huvudet på Wilde kommer en korg flygandes och landar med ett PANG brevid honom och det blev panik. Han blev så rädd så han bara skrek rätt ut, och sen var det panik gråt för varje litet läte eller minsta försök från mej att sätta ner han i 2 sek. Tur att mormor var med, annars hade jag antagligen fått lämna matvarorna och gå ut för så rädd var han. Stackare!

Jaja vi överlevde den turen med. Hem till Säffle igen och lämna av ännu en grej, fasiken vad gott att bli av med massa saker. Och sedelbunten växer ;) Och ännu mer ska den växa senare idag.

När vi väl var hemma på gården igen var det dags för skräckupplevelse nr 2 för mitt lilla hjärta. Han hade somnat bak i bilen och medans jag plockade sakerna som skulle med ur bilen hör jag hur han kippar efter luft. Han verkar ha "tappat" andan av nån anledning och detta ledde ju till panik igen från hans sida. Och innan jag fick ut han ur bilen och kunde trösta, ja lilla hjärtat mitt. Nu får vi hoppas han slipper fler skräck upplevelser idag.

Nu ska jag avsluta denna novellen och ta tag i att plocka lite här, mormor skickade med en loppis påse så ska se vad den innehåller för nåt kul att sälja och så ska jag fixa med lite annat plock. Lite TW, skruttunge som ska sova och så.




Kommentera
Postat av: Mli

Vilken fin body Wilde har på kortet ! Sötnosen :)



Ja dom setten var fina , och lite kul när mna kunde få allt matchande :)

Ville egentligen ha det mörklila setet men det fanns ingen fuskolle till de så då fick de bli det rosa istället:)



Jag packar ihop unge på torsdag och kommer :) Vad kul !! :) Ser fram emot det !

2011-10-22 @ 12:54:47
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0