Torsdag

Så var det dags igen, ännu en torsdag. Och idag händer vad? Vi hade tänkt oss till Åmål men Evelina var förkyld och då kände jag att jag inte hade lust att riskera nån smitta eftersom vi ska ha dop nästa helg. Vanligtvis bryr jag mej inte jättemycket om sånt men nä nu var jag känslig för fy vad trist det skulle vara om man fick ställa in eller ha en ledsen sjuk skrutt. Den fikan tar vi nästa vecka istället =)

Nu väntar jag på att höra ifrån Jessica istället, promenad och fika eller så skulle jag tro det blir.

När jag vaknade lyste solen så fint men nu verkar det ostabilt, vart tog det fina vårvädret vägen egentligen? Saknar de! Hoppas det kommer tillbaka snart..

Igår hade vi föräldragrupp också, den sista på sjukhuset så hädanefter ska vi ses på egen hand. :) Tog kort på hela gänget, dessvärre hade Skrutten spytt ner hela sig så hans byxor var 2 färgade. Kul! Haha inte lätt inte. Nog för att det är kul att köpa massa kläder till han och ha en massa olika varje dag men det är bra trist vid såna tillfällen man vill att han ska ha nåt speciellt.



Hela gänget samlat, Linus, Melina, Skrutten och Emilia. Wilde säger -Pax för tjejerna! (ser så ut iallafall) Har en annan söt bild när Linus håller Melina i hand också, dom är ju för goa! =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0