Folkligt

Idag har vi haft fullt upp större delen av dagen, började dagen med lite städande&fixande och sen vid lunch-tid kom min faster och kusin från Vänersborg hit. Mys med Wilde och som vanligt fick han massa presenter, denna gången både nytt och ärvt. Lite användbara kläder efter min kusin och hans nånting, systers dotter? Dessutom dopklänning som pappa hade när han döptes. :) Efter en stund dök även pappa&Ingela hit. Dom var här tills halv fyra-fyra nånting och som vanligt sov bebben sej igenom största delen av det besöket.
En stund efter att dom åkt kom hjärtats ena syster m familj hit,fika igen och återigen massa presenter till den även nu sovande bebben. :)  Han blir minst sagt bortskämd! Men det ska bebisar bli.

Imorn är sista lediga dagen tillsammans, usch dessa dagarna har gått alldeles för fort! Imorn väntar väl en ganska lugn hemma dag tror jag? Robin&Emelie ska komma hit och hälsa på men mer än så har vi inte planerat.

Nu får vi se  vad kvällen har att bjuda på, jag känner mej ganska sliten för har sovit lite halvkasst och inte alls sovit så länge som vi brukar. Men kanske ska föreslå lite mario cart? Blev inget av med det igår för Wilde hade andra planer.

Min faster och kusin!



 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0