Lång natt

Ja det har det varit då Wilde har sovit så oroligt! Vid 1 fick jag flytta över han till våran säng vilket jag inte behövt göra dom senaste veckorna men inatt så. Han har efter det haft en massa "väsen" för sig, sparkat vilt omkring, viftat med armarna och rört sej oroligt fram och tillbaka. Natt till igår var också orolig men inte på samma sätt som inatt. Tokunge! Jaja han är lika glad för det han, sitter brevid mej här nu och drar i tröjan och äter på sina händer. 

Gårdagen innebar en långpormenad i skogen, påsklunch hos mormor i Åmål, (en lite annorlunda sådan då både mormors goda köttbullar och ägghalvorna med majonäs&räkor saknades. :S)
Innan vi var hem till mormor var jag och Michaela och åt glass på Capri kiosken. Dom har riktigt god mjukglass där och faktiskt blev det min mjukglass premiär tillochmed.  

Hemma och ensam resten av dagen, jag var trött och det passade mej riktigt fint. Sov halva eftermiddagen för en gångs skull och sen tidigt i säng.

Idag är det söndag och förutom att jag halvt om halvt ska bo i tvättstugan har jag inga planer. Fint väder även idag och en långpromenad är iallafall ett måste.



Påskharen har varit på besök,sammanlagt 4 till mej, 2 till Wilde och ett till älsklingen. Wilde har fått ägg med 50:- av mamma, 100:- av mormor och ägg med smånallar&skallra av mej.





Provar sina nya saker, matstolen och mattan :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0