Bubbla

Känns som jag har simmat omkring i en bubbla dom senaste tre dagarna, sovit,ätit och jobbat. Varit ensam.. Känner mej inte alls hundra, är så sjukt trött igen så hälften vore nog. Började grina när jag kom hem förut, hel tokigt.. Har dessutom haft piss ont i höfterna/ljumskarna dom senaste dagarna och det lär inte bli bättre dom närmaste dagarna dessvärre för har fullt upp och långa dagar på jobbet. Förut gjorde jag dessutom upptäckten att jag har en kula på halsen, vid mandeln på höger sida kan vara mandeln också för den delen men jag har liksom inte ont eller känner mej öm eller så som det brukar vara när man har svullna mandlar. Bara ena sidan också och stenhårt, syns dessutom utifrån om jag böjer upp huvudet. Inte så bra kanske? Avvakta ett par dagar och se om det förvinner annars måste jag väl masa mej till sjukan. Känns inget vidare,det hör liksom inte hemma där! Undrar vad länge jag haft det och om det är nån skit i kroppen på mej som även gör mej tröttast i hela världen?

Idag hittade jag iallafall knappsatsen på telefon kräket och kunde med det ringa till FK, fick prata med en super trevlig tjej där så en bra första kontakt med dom fick jag. Och att jag inte förstod mej på pappprena fick sin förklaring för är mitt lönekontor som ska fylla i dom. Undrar bara vem det kan vara som ska hjälpa mej med det?? Får ringa runt imorn och hitta nån som känner sej manad och sen hoppas det går undan för dom vill ha papprena snarast möjligt. Fort ska det gå!

Vill att klockan ska bli lite mer så jag kan mysa ner mej framför tven, ska testa marabous nya choklad Vinter vit och så har jag laddat upp med massa clementiner. Dock får jag halsbränna av clementiner men har kommit fram till att om jag äter riktigt många på raken är det värt det! Får ju även det av choklad, men tänkte att vit choklad kanske är snällare? Just det på tal om ätbara saker, jag stuvade makaroner förut. För första gången i mitt liv och dom gick att äta. Helt sjukt! Trodde jag skulle få gnaga på falukorven medans hunden fick bli vid makaronerna men nej serni dom ligger i min mage nu och hunden fick snällt titta på!  (hon ska få smaka lite till kvällsmat sen så helt elak är jag inte)





Saknar mitt hjärta, inte setts sen i måndags förmiddag nu och kommer inte ses förrens imorn eftermiddag. Förutom att jag ser han sova på morgonen och han ser mej sova på natten då. Men det gills inte! Dessutom tycker jag inte om att vara ensam hemma i mörkret och att gå och lägga mej när jag är ensam i huset gillas inte heller. Wilma livar iallafall upp lite men ibland jag jag få anfall på henne med när hon får för sej att något är farligt helst ute i mörkret och med det rusar iväg så hon skrämmer livet ur mej.

Ska på tal om vilddjuret ta en tur ut med henne nu, får bli runt kvarteret för skogen är för mörk.


Kommentera
Postat av: Ulla

Chokladen är jättegod, söt och mild med vaniljsmak..

Köpte en när vi var på Bervik förut.. Mmmm..

Ha en bra kväll!

2010-11-04 @ 21:06:16
URL: http://hjartefrojd.blogg.se/
Postat av: linnea

usch, låter inte bra :( ... krya :)

btw, chokladen är suuper god:DD

2010-11-05 @ 00:29:54
URL: http://birdwing.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken superfin blogg design :D var vinterchokladen god? :) mina pengar på mobilen tog slut så ja kunde inte busringa mer, du får ringa när du ser detta imorn om du vill :D

2010-11-05 @ 00:57:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0