Lördags godis

Sitter man här då med datorn i knät, väldigt otippat eller vadå? Sitter och slötittar på nån film på canal+ samtidigt. Känns lite som första lugna stunden idag,  direkt jag slutade vid två bar det av ner till Åmål. Först till mamma och byta hundbur med henne. Hennes egna stora bur mot hennes lite mindre bur, helt okej byte om ni frågar mej ;) Sen till mormor och hämta våran lilla gosis, Mormor var jätte nöjd med att ha lärt henne att inte hoppa. Hmm nej hon hoppade inte hemma hos mormor men när vi lämnade henne i typ 10 min förut och sen kom hem var hon överlycklig och hoppade när vi kom hem. Söta mormor :) Innan vi åkte från Åmål var vi och hämtade brorsan och hans tjej på örnäs, körde hem brorsan till mormor och tog med tjejen till Säffle. Sen var vi hemma fixade med mat och tog en tur i forden till godis affären, råkade på pappa på stan och tjatade lite med han, busat ute med Wilma m.m. och hmm ja lugnt var det nu ja :)

Tror ni jag kunde avstå shopping igår eller? Nej inte det nej, så ett par röda Converse + ett par andra små saker är på väg hem. Det gillar jag!! Shopping är bra helt enkelt. Sitter på tal om det och fundilerar på vad jag vill med min födelsedag, jag brukar vara som en liten unge med lång önskelista och stora planer som inte blir....Men i år? Nej det står still, jag hade kunnat tänka mej ett lite kalas söndagen innan med smörgås tårta och så men eftersom jag är så äckligt rik som jag så GLÖM det tyvärr. Synd att man inte kunde beställa det mot faktura också ;) Men gräddtårta blir det och muffins med glasyr. Men vad ska jag önska mej då? Det står riktigt still vill jag lova, kommit på två saker. Den ena är stående för varje år, säsongens Escada av pappa. Det andra som jag vill ha är skor!!!! Jag vill verkligen ha skor nu, alldeles sådär så det kliar i hela mej och nej conversen lindrade inte alls. Jag vill ha gummistövlar för blöta dagar med valpen, jag vill ha ett par snygga sandaler att ha till leggins, jag vill nya tofflor på jobbet då dom jag har ramlar i bitar och plastisar är för varmt nu! Jag vill ha ett par flipflop för Wilma provsmakade mina bästa, jag vill ha ett par...... Ja ni hör! Ge mej  skopunkten :) En tanke jag hade var att önska mej prakiska saker, typ två lila syrener, en torkvinda, en handdammsugare. Men neeej vad tråkigt! Dammsugaren ska jag köpa själv, syrenerna likaså typ till nästa vår och torkvinda..Hmmpf, ja det löser sej det med.  Ge mej inspiration att vara som ett barn igen. :)


Nej nu ska jag fokusera på filmen, tappar bara bort mej hela tiden.





Finaste valpen!


Kommentera
Postat av: Denisa

Fin din Wilma är! Vad var det för ras?

2010-07-22 @ 15:11:15
URL: http://jahdeno.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0