Fast jag också ju....

Har ju köpt lite saker till mej själv också, två långa härliga tröjor. Och igår råkade jag klicka hem lite från nelly igen, 2 sandaler denna gången och en väska i sailor stuk. Och det var billigt!! Skorna 70:-/paret och väskan 40:-. Fri fakt på det. Har precis gjort slut på min budget som jag hade till dammsugaren :) Perfekt att jag fick den och så kunde jag ju shoppa till både mej och liten istället. Men efter detta är det slut på shopping till mej själv, uhu har insett att det är sjukt mycket saker man måste köpa nu det närmaste och inte är det gratis. Men så klart är det värt varenda krona och lite till och det ska bara bli kul!!  Men slut på massa shopping till mej själv är det från nu förutom det allra nödvändigaste!




Förresten ni vet Sally, den inte alltför snälla katten.. Hon måste ha fått en smäll eller nåt. Hon har blivit världens goaste!!! Såpass att hon tillochmed har sovit hos mej två nätter nu och vill bli klappad! De ni! Det var annat än den elake råttan vi har haft. Som jag aldrig har fått gosa med. Hon tillochmed tål Wilma lite mer nu, hon fräser bara lite nu. Men Wilma är stundom for sale, som igår kväll när jag skulle peta i min telefon i laddaren och upptäcker att laddaren har fått agera kvällsmat. Undrar om hon förstår hur farligt det är äta elsladdar? Men dock ska hon också få 15 guld stjärnor för att jag faktiskt har varit tvungen att väcka henne dom senaste 2 morgnarna, hur underbart????  Nej djuren är allt dom bästa trots att dom har sina stunder :)


Nu ska jag hoppa ut och hämta posten och sen är dags för frukost. Återkommer säkert ikväll.


 


tröjorna&väskan


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0