Midsommardagen

Helt okej gårdag, åkte in till stan och hämtade "folk" vid fyra. Hem och det blev mest slapp tyckte jag, tårta fick ätas och Levin var här med lilla Engla. Sen bar det av och möta upp folk mitt inne i Nysäter och sen bar det av iväg. Kom ganska tidigt till Hillringsberg, massa folk och socialt och timmarna gick fort  men som vanligt ska det ju också bli bråk. Som vanligt fattar jag inte meningen med den? Men uppenbarligen så måste folk vara fräna och ta till hårdhanskarna. Och sen finns det alltid nån som ska visa sej bättre som på samma gång bara rör till det och blandar in folk som inte har med saken att göra.. Som vanligt då igen! Tur att jag inte är en fighter :) Det var nog kvällen i ord, nu kommer kvällen i bilder istället :)




Engla äter tårta

  
 



Nehej nu orkar jag inte få in fler bilder, resten finns på Facebook. Ska gå och fixa mej lite kaffe nu och sen blir det slappis resten av dagen..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0