Måndag igen


Tänk vad fort tiden går? Det bara rusar iväg, 3 dagar är ingenting inte en vecka heller för den delen. Kommer bara säga poff så är sommaren över, poff så var de jul och så vidare. Happ sista lediga dagen på min 3 dagars, dagen ska tillbringas med en tur till axfood med Therese. Synd att man inte var rik och kunde shoppa loss lite i karlstad med, skulle verkligen vilja till Ikea och köpa massa krukor&blommor..Men det får bli en annan gång de :)

(Helvete nu slog det mej att jag har GLÖMT bort att plugga, verkligen helt glömt bort.Va fan hände? Om jag inte minns helt fel borde jag ha haft inlämning som igår.Ja nu vet jag då vad jag har att göra, hur kunde jag bara glömma det? Herregud, ja ikväll blir det till att plocka fram böckerna och inte ge mej förrens de är klart..Hur kunde jag? Helt bortblåst, böckerna ligger i ryggsäcken för jag hade tänkt att göra det på jobbet förra helgen men sen så bara försvann de? Hjälp, vad blir det med mej? Men men som sagt, ikväll då jävlar gäller det..)

Sitter och drömmer om "min" bil också, vill verkligen ha den!! Funderar på om jag ska ringa och spåna lite med pappa, är så mycket praktiskt som behöver funderas på. Jag vill verkligen ha DEN BILEN, och jag vill ha den nu för den finns nu antagligen finns den inte när jag har fått min såld och fått ihop pengarna..Ge mej snälla. Kanske skulle ringa och vara nyfiken på bilen med? Kanske är en massa konstigt med den och så har jag gått och kärat ner mej i onödan?

Nej nu får jag dra mej härifrån, försöka få i mej lite frukost och stoppa mej själv i duschen..

Kommentera
Postat av: Blomman.

Neej inte behöver du gråta heller : )

Jag älskar o skriva o de e nog därför de blir lite "intimt".



Ha en bra dag i k-stad!



Kram.

2009-06-08 @ 11:22:55
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, yrar gör man verkligen. O drömmer konstigt.

haha, men får hoppas de går över snaaart!



Ja, de får mig med att gråta om jag läser de.

Så jag undviker :P

Men, ja försökte o inte skriva de "sorligt" utan fint. haha.

Kram

2009-06-08 @ 16:30:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0