Redan torsdag

Hej vad de blev nästan helg fort, kan de kanske bero på alla helger som har vart mitt i veckorna?
Nyss hemkommen från jobbet, gud vad jag älskar dom häran 8-14 turerna..Alldels perfekta tidsmässigt man är ju pigg o allt när man slutar =)
Bara en jobb dag kvar denna veckan somd e ser ut(men hoppas dock på lite under helgen med)
Imorn blir de då, jobb och efter jobbet ska jag ta en tur till Interstil o kolla efter hylla..Sen bär de av till Åmål o gratulera Momor som fyller år! Kvällen hoppas jag på Lets Dance kväll med Therese, väntar på att hon ska svara på mitt meddelande så får vi se..
Resten av helgen sen får vi se, älsklingen min ska ut på lördagen han så får se vad jag ska hitta på..Jobb hoppas jag som sagt, annars blir de sitta hemma o klappa katterna..Ja jag vet, jag är tråkig!!

Nej nu ska jag prata med Sandra som ringde nu..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0