Igen då

Ja nu satt jag här igen, Pappa&Ingela har nyss vare här och hämtat Morrisen..Fick lite turist presenter som dom hade köpt åt oss, muggar&snaps glas med Fuerteventura tryck.1 var av varje till oss, gulligt =) Sen fick jag en parfym, som alltid när pappa åker utomlands..Denna gången blev det en Amor amor-Cacharel.Luktade blommigt och riktigt gott =)
Sen blev det bestämt att vi ska åka upp till Hovfjället nån dag, åhh längtar!! Var tre eller kanske tillochmed fyra år sen jag åkte bräda sist? Är på tiden nu, kanske inte ens kan åka längre? Får hyra skidor istället för de lär jag ju inte ha glömt bort iallafall ;), nej så illa ska de nog inte vara..Ska bli kul iallafall, ska bestämma dag så fort jag har fått mitt schema för nästa månad!




Kommentera
Postat av: sandra

jaa dom är så fina:) lika som pappas byxor;)

2009-02-25 @ 09:39:26
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0