Jobbar

Ibland förstår jag verkligen inte vad folk tänker med? Skakar totalt oförstående på huvudet och tycker nästan synd om dom som inget förstår och lurar sig själva...


Nu sitter iallafall fröken på jobbet, har gått lös med radarn så nu är det spindelfritt! Gaaah små äckliga äckel päckel, dom kunde vi gott klara oss utan så de så! Och förresten små, dom är enorma och utan tvekan dödliga det vet jag de.
Imorn ska det bli en tur och kolla in Nysäters marten, se vad den går för :) Efter jobbet får det bli en tur till Åmål och säga hej till min kära syster, som jag måste erkänna att jag är grymt avundsjuk på! Jag vill också....

Innan jobbet idag var jag hos Jessica en sväng, fikade på Donuts&kaffe och som vanligt en himla massa prat. Tog mej en snabbis in på Saker&Ting innan jobbet och fick mej en ram som jag ska ha till en bild som min faster ska få när hon fyller år. Här är det fantasi på hög nivå förstår ni för jag fick en ram, med kort i när jag fyllde år också fast det är inte därför hon får det utan för att bilden var så fin :)

åhh nej nu lägger jag ner det här, resten av mina tankar håller jag för mej själv... TUR att det snart är måndag iallafall, kanske kan få en sak som jag vill...  Jag&hjärtat :) 

Nu ska jag spana i SOLO en sväng, sen natten...


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0