Valborg

Blev nyss två nya bild uppdateringar, nu tänkte jag skriva en med :)

Jag är ensam hemma, blir så när man är tråkig jobbar och äter antibiotika..
Men jag är ganska nöjd ändå. Har haft folk här, grillat&kubb som alltid är lika trevligt.Jag&Therese ägde på kubb det är då säkert.Trots kassa ursäkter som vi har solen i ryggen(ja för vi hade den inte i ögonen) och vi vann stort även efter sid byte så. Och dessutom träffade therese inte bara kubb pinnar utan hon bedrev också lite lätt djurmisshandel ;) Stackars liten Sally som ju fick skylla sig själv egenligen..
Gott med mat var det också, andra gången grillat i år ju :)  Grillpotatis sallad var en hit med, mycket godare än vanlig.

Nu har iallafall hjärtat&gänget dragit vidare till Skåpa..
Jag ska sitta här vid datorn, och sen ska jag åka och hämta en söt tjej..Fast jag antar att jag kommer sova innan jag ska ut och åka..Kanske skulle spana in tv med?Kan ju vara något bra..


Sally söt i en glasskål

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0