Nya skor

Hur underbart är det inte? Fick bli tre par, ett par gråa mysiga tygskor, ett par vita pumps och ett par svarta sommar skor..Jag är nöjd :) Köpte på pappas kort och var ju tvungen och ringa och säga det sen, han bara skratta och tyckte att det var bra att jag hade fått mej så många skor och sen beklaga han att jag inte hade fått mej en bil för pengarna också ;)

Var ju till soptippen förut med, gött och bli av med en massa dret som bara är i vägen!

Blev en massa roadtrippande de, först nästan till Åmål och sen till Karlstad med Sandra :) Nu sitter jag mest här och väntar på att älsklingen ska komma hem, mat och mys =) Desperate ikväll med, vilken toppen dag! Imorn blir det dock till att jobba en himla massa, men det är okej det med..Längtar efter helgen, ledigt och förhoppningsvis jättefint väder..

Nej nu var de bra, hej hej






Skor skor skor =)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0