Det är söndag

Ja då var nästan helgen slut då, har varit en lugn helg bara vart hemma. Älsklingen har vart hemma med mej också :) I fredags kom Sandra&William ut, vi grillade och åt med massa gott till sen bara satt vi och tjötade lite.Igår hände inte mycket, soffan och kollade på en massa filmer och tv program. Lugnt med andra ord.

Piggare från förkylningen nu med så så fort Sandra kommer tillbaka till stan ska jag åka dit och vi ska ge oss in på att tapetsera Williams rum, och ja vi behöver nog ett lycka till! :) Men men, det får ta den tid de tar..Vi måste ju inte bli klara idag så.


Imorn är de dags för kursen också, Med livet som insats.. Hoppas det ska bli roligt! Men om inte, så har man iallafall fått betalt för de :) Efter kursen imorn skulle jag tro att det bär av till Karlstad med hjärtat, handla mat igen och så vill jag spana på Rusta..

Nej nu ska jag gå och se om det finns något ätbart, sen kanske börja göra mej iordning?

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0