Så var de

Ja då vart de fredag då, ikväll bär de av på långtur i bil =) Riktigt skönt med helg, ledig helg dessutom..
 
Uhu har precis suttit o lagt in alla räkningar&utgifter jag har när lönen kommer, ingen alls rolig månad måste hålla hårt i alla slantarna..Vilket jag ju iaf har blivit duktigare på men långt ifrån bra, yeah yeah.Kunde ju ha sparat bättre med men ibland blire bara inte så.. Jag kommer inte att gå under iaf..Finns dom som har de tusen gånger värre!

Igår smygshoppade jag lite på ellos, ett brunt jättefint överkast, en julklapp till mormor&en ny bh..Bara massa rea grejer som vanligt så blev inte alls dyrt, o behöver ju inte betalas förrens nästa månad heller =)))

Jag längtar till söndag, mys&massa bra på tv!! Kattbebis också kanske?? Hoppas...


      
                Kärleken i mitt liv <3

Kommentera
Postat av: anje

men hallå där! hittade hit via jessicas blogg! :)

jag kan glädja er med att ni får hämta kissen när ni vill under helgen, vi ska flytta nu så det är ju lite onödigt att dra me ungarna till de nya huset. skicka sms innan så vi är hemma bara! :)

kram, angelica!

2008-10-24 @ 15:51:08
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: sara.

heej! Kolla in min blogg:) kommentera gärna!

ha en kanon dag/kväll!

2008-10-24 @ 15:57:35
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0