Måndag

Nu var man hemma igen då, sitter o väntar på att Fridde ska komma hem så de bär av till Karlstad.Storhandling&ikea..Hade fått Hm´s vårkatalog i brevlådan idag(jag vet vääääldigt tidigt med vårkläder) blev total förälskad i två par Betty Boop mjukisar, ett par svarta&ett par rosa..Sandra vill ha!!(ska ha) haha. Fick även tydligen? goda nyheter av Eilert, vi ska få fiber här ute o då ska allt tydligen bli mkt bättre, internet,tv&telefoni.Billigare ska de va också om jag har förstått rätt.Älsklingen vart i iaf väldigt nöjd över de så då ska nog jag också vara de..  =)

Nu ska jag gosa med bebisen lite o fortsätta vänta ett tag till så vi säger så så länge..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0