Oj så de kan gå

Jag blev nog alldeles nyss en smula lyckligare, satt o spana runt på prisjakt(haha favvointresse, or not) hursomhelst så fick jag för mej o knappa in Miami glow..O gissa? Min älskade saknade parfym, som inte längre finns att köpa..Fanns helt plötsligt, bara så där!!Som trolleri, gud så glad man kan bli..Men nu, självklart..De krånglar med att registrera sej på sidan, och funkar de inte o registrera sej tänker jag sätta mej här grina..Så de så!Håll tummarna för att de funkar o jag får världens underbaraste parfym, igen!

Kommentera
Postat av: Malin

Hehe nej de behöver du nog inte göra :) ja har grejer med:) fick med de i paketet. Jannice tror ja skulle hjälpa mig :) haha får se hur de kommer se ut:)

2008-11-19 @ 19:20:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0