Höststorm

Ja herregud vad de blåser o har sej, känns som huset ska lyfta o flyga iväg haha..

Idag är jag ledig, skönt de!Jag har förändrats tror jag, förut fick jag damp på o va ledig o blev uttråkad på två sekunder av att vara hemma..Jo visst fortfarande är de väl inte de roligaste o bara sitta hemma, men jag uppskattar det mer nu än jag har gjort tidigare. Så idag blir det hemma dag, bara göra ingenting..Eller jag ska nog greja lite, o tvätta min inte längre så vita jacka..O sitta vid datorn i ett x-antal timmar =) Och så ska jag vänta på posten, se om jag får alla dessa efterlängtade sakerna nångång..Hoppas hoppas!!

Helgen då, har som tidigare sagt vart en arbetshelg..Lördag jobb&mys med älsklingen, Söndag jobb, var till Friddes föräldrar en sväng, förbi Therese en snabbis o sen hem o göra kebab&ris o kolla på alla sjukt bra program som går på söndagar..Älska söndagar säger jag bara!!! =)

Jag är verkligen en slav för tusen olika program på tv:

♥ Desperate Housewives
♥ Greys Anatomy
♥ Gossip girl
♥ One Tree Hill

♥ Dirty Sexy Money (börjar 19 november)
♥ Alla former av C.S.I
♥ Anna Pihl (när börjar de igen? :´()
♥ Las Vegas
♥ Ugly Betty
♥ Ja och alla andra som jag kollar på när de passar sej =)


Nu ska jag gå o fixa mej frukost, kaffe&ägg smörgås ska de bli!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0