Hemma igen då

När jag åkte till jobbet var jag helt hundra på att jag skulle göra en 8-16 tur, men suprise suprise jag slutade klockan två..De vart jag nöjd med, o förstår inte hur kan kunde få för mej annat för stod ju klart o tydligt i min kalender hur jag skulle jobba..Haft en rikitigt trevlig dag på jobbet idag för övrigt, skrattat,tjötat&gjort adventsfint..
O på tal om detta trevliga ämne jobb, jobb helgen också..Fredagkväll&söndag mellan 7-13,30.Satt o räkna mina timmar förut o låg inte sådär jättebra till(det straffar sej att vara ledig) så de var bara tacka&ta emot =)

Fick mej en ny kalender förut, plockar ännu mer vuxenpoäng nu..En säffle kommun kalender, hehe värsta grejen ju..Annat än min rosa Betty boop de, men måste nog tycka att min är snyggare.Helt klart, men ska man föreställa vuxen får man väl köra med vuxen kalender också! 

Paketleverans när jag kom hem, alltid lika trevligt!Dock var de inte mitt saknade&efterlängtade paket utan de senaste från Nelly..Älsklingen snyggaste Ed Hardy skor, mina 2 par loveli Frank Dandy, o fröken Thereses julklapp..Så nu va de kirrat&klart.

Resten av dagen idag blir hemma dag, min stackars älskling har bleve sjuk han.Jag ska tvätta&plocka o längta efter Greys Anatomy&Dirty sexy money..

Imorn är de äntligen lön, visst är lön alltid lika trevligt?Är älsklingen min piggare bär det av till karlstad för att bunkra upp med mat, det är alltid lika gött de..Med välfyllt kylskåp..O på lördag blir de te o handlat nåt galet mkt!Gud vad de kliar i hela mej efter att shoppa nu, är som ngt slags virus detta haha..Julklappar ska fixas så att de är så gott som klart med de, lika bra o få de "överstökat"..


                                           


Kommentera
Postat av: Jessica

jo en gång i tiden va julskinkan så söt :)

2008-11-26 @ 15:27:34
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

men då ska man la vara extra snäll emot den? om den har haft det jobbigt innan och så ska du bara äta upp den sådär. min julskinka har levt ett långt och gott liv och nu knallat över till den andra sidan, till Pigsheaven :P

2008-11-26 @ 18:26:58
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha nej de är bra de sandra;) ja jag ska försöka lyssna nästa gång. Haha. Men du vet, ja har lite svårt för de. Ja måste liksom göra de tills ja får de svart på vitt;) haha

2008-11-26 @ 21:06:28
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0