God dag

Vilken underbar dag det är!!Solen skiner o de är varmt..Frågan är bara vad man ska hitta på?Funderar på o rensa ogräs,hehe kul?Inte vidare men inte så snyggt med brännnässle rabatter heller..
Förvirrad jag blev imorse när min älskling väckte mej o sa: Lassie ligger där nere.
Min första tanke var hunden Lassie,va gör den här?Sen tänkte jag att de var ett Lassie-gosedjur..Haha koppla aldrig att de kunde va Friddes kompis Lassie..Inte lätt när man är trött...Sen skulle jag berätta om den enorma skalbagge som satt bakom en av tavlorna när de var dags o sova. Du har drömt älskling!O nej jag drömde inte, jag dammsög upp den jäveln o sen stängde jag in dammsugaren på toa,så de så! PÅ RIKTIGT! =)
Funderar på om jag ska ta mej en tur till ica o köpa dricka,o åka förbi där man kan slänga kartong o slänga kartongerna som var kring utemöblerna,fast kommer ju få nya kartonger imorn igen men..

Nu ska jag gå ut o sätta mej jag,skriver mer senare :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0